Wednesday, November 14, 2012

puha och ojojoj...

Hjælp hvor var det ikke nemt det her!!

Tænkte lige så fint jeg ville lidt mere med Strikkepik og skulle jo bare sådan liiiiiige ændre lidt på siden. Nope! not gonna happen ;) Tog adskillige timer.
Fast jeg er ret tilfreds med resultatet.

Så nu er Strikkepikken pånyt født.
Fremmedrettet skal jeg lægge lidt varer op der er til salg. Jeg har skabt link til inspiration. Det hele kommer, men det tager tid. Klik gerne ind undervejs. Jeg bliver glad når i kommenterer, det er altid sjovt og inspirerende at høre hvad i synes.

I må nøjes med lidt sommerbilleder i denne omgang.

Stort knus <3<3<3





2 kommentarer:

  1. Gillar, gillar , gillar den nya sidan! Jag har också funderat på att lägga in flikar, men inte lyckats, än... Du kanske kan visa mig vid tillfälle. Men det blev bra! Snygg bakgrund också, men jag fattas pippi-bilden!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Hej sis och tack <3<3<3
    Pippi bilden (du menar väl den som var med profil texten??) Ligger nu under "about me" och "Carolina"
    Vi får ta en dator dag och leka ;)
    Kram

    ReplyDelete