Thursday, September 27, 2012

Endnu en gang færdig...

 Jo da :-) Så fik jeg taget mig sammen til at fotogrefere noget af det jeg faktisk har lavet færdigt! min fantastiske tunika blev færdig som det første. Havde lidt bøvl med stjernerne...
valgte først et grønmeleret garn i samme nyance som den grønne, men det resulterede i at det lignede jeg havde misset et par masker :-( Hvilket i sin tur resulterede i at jeg måtte rippe hele mønstret op og skifte farve på kontrstgarnet. Lidt omstændigt men lækkert resultat. EEEEEEElsker den <3 Og nu er jeg ikke den store fan af at tage billeder af mig selv. derfor er de lidt pillet ved, hihihi. Tunikan er forresten strikket i Manos silkblend, looove it!!





Efter tunikan følte jeg at det skulle være simpelt, hurtigt og effektivt at strikke. I gemmerne havde jeg et skønt garn, Bulky lopi. Jeg har længe manglet en raglantrøje, helt enkel og med rigtigt bred hals. Så... Jeg fandt lidt instrukser forskellige steder på nettet og gik igang. Sjovt og meget hurtigt!!! Trøjen var færdig på en uge :-) Og den er blevet ligesom jeg ville ha den, med bred hals, lidt lang så den går lige over numsen og dejligt dejligt varm. Passer faktisk perfekt til det vejr vi har i øjeblikket.



Og så havde jeg lidt strikketørke... Hvad skal man finde på når man lige har strikket som en maniac?? Heldigvis kom der en bestilling ind fra højre :-) et par håndledsvarmere i stribet blå og sort.




 Og lige til sidst... en gammel favorit... PIPPISTRØMPERNE... synes bare de er så fine at de fortjener et billede denne gang. Har faktisk debuteret som strømpestopper :-) Blev helt ok og nu er de klar til den kolde tid igen! Og så vil jeg desuden slå et slag for farven lilla <3<3<3 SMUKT!!! både bukser sjal og negle matcher :-) fortjener man vel lidt pluspoint for, eller??


Masser af kærlighed til alle dejlige mennesker ude i verden :-*

0 kommentarer:

Post a Comment