Tuesday, November 15, 2011

Julen kommer, julen kommer...

Nu närmar sig julen för allvar... Så nu kan jag av god anledning inte komma med så många bilder på stick och virkprojekten. Julklappar måste ju vara hemliga ;-) Kanske att där kan komma ett litet smakprov eller så, så det inte blir helt tråkigt, vi får se!


I helgen upplevde jag julen för första gången iår. Jag blev bortförd, som en del av min födesledagspresent, och hamnade i Malmö där jag blev bortskämd hela helgen. Det var hotell, god mat, mysiga caféer och lyxiga restauranter :-) OCH...
Julklapps shopping!!! Så massor av klappar blev inhandlade (ja, jag råkade visst köpa ett par presenter till mig själv också, men men) och fötterna var trötta när vi kom hem. 
Väl hemma i vardagen upptäckte jag, att det faktiskt är dags att jula lite redan nu... Därför har bloggen fått lite juleljus (i form av eldflammor, hihihi) som ser så trevligt ut. Ordentligt??? NÄ!!! Det är det heller inte denna gången... bara helt på¨mitt eget vis. God Jul, önskar Carolina (alias Pippi Långstrump)

0 kommentarer:

Post a Comment