Monday, August 22, 2011

Nyt grej...

Ok, så kører vi igen.

Denne weekend har jeg knoklet i haven, på de to naturgrunde :-D Altså, så så man mig i vild aktion med en le. Men manden løb ikke, han smilede sødt og tog billede af stunden :-) Men eftersom jeg nogen gang er en skovl til det med computere og trække billeder ned fra nettet, får i det først at se en anden gang ;-)

Til gengæld får i lov til at se mine nye ting i samlingen, håndarbejdesverktøj... En sprøjtepistil og montagelim!!!
En idé min kære livsledsager kom med. Det må da kunne bruges istedet for latex under sutsko og ragsokker ;-) Så jeg er nu to verktøj rigere <3 Tak søde skat :-*
Håber på at snart kunne vise hvordan det fungerer sammen med uld.

God dag til alle jer håndarbejdere og intresserede der ude <3

PS. tak til internettet hvor jeg kunne låne billeder på lim og pistol ;-)


0 kommentarer:

Post a Comment